Scouts Café

Body: 

Beste ouders,

Zowel van het district als de stad hebben we toestemming gekregen om het café te organiseren.
Daarnaast hebben we ook een veiligheidsscan gedaan waarop we een groene score hebben behaald.

Daarom volgen in deze mail enkele afspraken en meer info over de verloop van het café.

Eerst en vooral willen we iedereen er aan doen denken om vooraf te registreren voor het evenement zodat wij op de hoogte zijn van het aantal personen dat aanwezig zal zijn op de afgesproken momenten.

Na nader overleg hebben we beslist dat indien u meerdere kinderen in verschillende takken hebt, we vragen om naar de voorstelling te komen van het oudste kind. Hier kan u dan ondertussen kennismaken met de leiding van uw andere kinderen en eventuele vragen stellen.
Zo willen we er voor zorgen dat ouders maar één keer aanwezig moeten zijn op het evenement.

Verder gelden volgende regels voor het café:

1. Na zoveel maanden gaan we er van uit dat iedereen de juiste maatregelen kent en zich hier dan ook aan zal houden. (Een mondmasker is verplicht, 1,5m afstand houden, bij ziekte thuis blijven, etc)

2. We vragen om tussen het begin uur van uw afgesproken moment en 15 minuten nadien aan te komen zodat we 20 minuten na het begin uur kunnen starten met de voorstelling.

3. Bij aankomst zal eerst de registratie overlopen worden waarna u begeleidt zal worden naar uw tafel. Daar wordt u dan, zoals op restaurant/café, bediend door de leiding. U zal aan de hand van bestelformulieren uw bestelling kunnen doorgeven aan de leiding. De leden zullen vooraan, aan het podium, een bubbel vormen in een afgespannen deel zodat ze actief kunnen deelnemen aan de voorstelling.

4. Ook vragen we om zo veel mogelijk aan uw tafel te blijven zitten zodat er niet te veel contact is tussen de verschillende bubbels. Opstaan wordt enkel toegestaan om gebruik te maken van het sanitair of om te vertrekken van het evenement.

5. Bij vertrek kan u langs het Oudercomité gaan om uw BBQpakket af te halen of eens te kijken bij de verloren voorwerpen.

6. Betalingen gebeuren ook bij vertrek, aan de inkom. Er zal een rekening opgemaakt worden per tafel aan de hand van de bestellingsformulieren. We vragen om zoveel mogelijk te betalen via een betaal applicatie op uw gsm (Payconiq, bankapp, etc). Indien dit echt niet gaat is het ook mogelijk om cash te betalen.

7. T-shirts en dassen zullen dit jaar niet verkocht worden op het café zelf. Indien u de juiste maat weet, kan u een t-shirt en/of das laten klaar leggen tegen de eerste vergadering. Anders kan u in oktober, na de eerste vergadering, een t-shirt komen passen met uw kind(eren).

De scouts zal voldoende hygiëne materiaal voorzien (handgel, mondmaskers (indien nodig), etc) zodat alles volgens de voorschriften kan verlopen.

Wij proberen ondanks alles een leuk maar veilig evenement te organiseren, maar dat kan alleen wanneer iedereen zijn/haar verantwoordelijkheden neemt.
Hopelijk is dit voor iedereen geen probleem.

Tot slot willen we iedereen nog eens aanmoedigen om onze heerlijke BBQpakketten, van slagerij Van Rossem, te bestellen om toch nog te kunnen genieten van een feniks barbecue!
De BBQpakketten bevatten voor iedereen wat wils (Vlees, salades, brood, evt. drank). Enkel kolen moet je dus zelf nog voorzien.
Bestellen en registreren kan via deze link:
https://www.scouts2646.be/Bestellingsformulier_bbqpakketten

Wij kijken er alvast naar uit, tot dan!

Stevige linker,
Scouts 2646 Feniks